Bez wątpienia, stojaki reklamowe są bardzo przydatne ze względów praktycznych. Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę, że pełnią one również role marketingowe. W jakich sytuacjach potrzebne są przedmioty od producenta stojaków reklamowych? Jakie konkretnie mają one zadania? Jakie rozróżnia się rodzaje stojaków?
Typy stojaków
Warto zauważyć, że producent stojaków reklamowych produkuje ich wiele rodzajów. Między innymi są to stojaki na ulotki, które zwykle mają co najmniej kilka półek lub zakładek. Należy podkreślić, że tego typu stojaki są najbardziej różnorodne. Przybierają one przeróżne kształty jak również rozmiary.
Innym typem produktów od producenta stojaków reklamowych są tak zwane potykacze. Są to stojaki wielkoformatowe do rozwieszania dużych reklam. Ponadto, dosyć popularne są ostatnio stojaki z plexi. W przeciwieństwie do potykaczy są one bardzo małe. najczęściej stawia się je na biurku lub też stole.
Stojaki na ulotki i foldery
Jak wspomniano, jednymi z najpopularniejszych są stojaki na ulotki. Często mogą one służyć również do wystawiania folderów. Co warto wiedzieć o tego rodzaju stojakach?
Producent stojaków reklamowych tworzy je zarówno z metalu jak i z plastiku. Rzecz jasna, metal jest mocniejszy, przez co zrobione z niego stojaki są solidniejsze i trwalsze. Czy oznacza to jednak, że nigdy nie warto wybierać stojaków z plastiku? Wydaje się, że warto się na nie zdecydować, jeśli są potrzebne jednorazowo. Stojaki z tworzywa sztucznego są bowiem o wiele tańsze od metalowych.
Waga i wielkość materiałów reklamowych
Warto zauważyć, iż zawsze należy zwracać uwagę na wagę i wielkość materiałów reklamowych, kiedy wybiera się stojaki. Chodzi o to, aby nie były one przepełnione oraz aby wytrzymały dane obciążenie.
Gdzie wykorzystuje się stojaki?
Najczęściej, stojaki od producenta stojaków reklamowych wykorzystuje się podczas targów handlowych. To właśnie tam firmy najczęściej się reklamują i rozdają najwięcej ulotek oraz folderów. Bardzo ważne jest, aby stojaki dobrze się prezentowały, był schludne oraz niezniszczone. Takie z pozoru nieistotne kwestie mają bowiem znaczenie dla tego, jak firmę postrzegają klienci.
Ponadto, z usług producenta stojaków reklamowych korzystają również banki i inne instytucje, które rozdają ulotki w swoich własnych placówkach. Ponadto, także uliczni ulotkarze zwykle trzymają ulotki, foldery lub nawet gazety w odpowiednich stojakach reklamowych. Oczywiście, jeśli chodzi o gazety, stojak iw których są przechowywane powinny być wyjątkowo duże i wytrzymałe.
Artykuł zrealizowany przy współpracy z brooklyn.pl/.