Zorganizowanie konferencji czy eventu firmowego dzisiaj nie jest problemem – zazwyczaj w budynkach firmy znajdują się sale konferencyjne, w których bez trudu można zorganizować takie spotkanie. Kiedy jednak zależy nam na zrobieniu wrażenia oraz zaproszeniu większej ilości gości musimy szukać alternatywy. Taką są sale konferencyjne w eleganckich hotelach. Jak szukać takich sal? Na co zwracać uwagę wybierając konkretne miejsce? O czym pamiętać podczas organizacji?
Znajdź odpowiednie miejsce!
Poszukiwanie odpowiedniego hotelu może zająć nam nieco czasu – konieczne jest dopasowanie się z kosztami, jak i wielkością samej sali. Jeśli na konferencję patrzymy całościowo z pewnością zwracajmy uwagę również na położenie danego hotelu. Rezygnując z miejscówek w centrum miasta możemy liczyć nie tylko na niższe ceny, ale również na interesujące otoczenie. Doskonały przykładem hotelu w pięknym położeniu jest windsorhotel.pl, który znajduje się niedaleko Zalewu Zegrzyńskiego. Hotel oferuje nie tylko obszerne sale konferencyjne, ale również wiele pokojów dla naszych gości, którzy przyjeżdżają z daleka.
Wyposażenie sali konferencyjnej
Jak powinna być wyposażona sala konferencyjna? Przede wszystkim istotna jest odpowiednia ilość wygodnych krzeseł dla przybyłych gości. Sala musi być również dobrze oświetlona i nagłośniona – zazwyczaj prelegenci używają mikrofonu. Sale mogą posiadać również rzutniki – aby pokazywane slajdy były widoczne dla każdego sala powinna posiadać rolety w oknach, aby możliwe było jej przyciemnienie.
Poczęstunek dla gości
Decydując się na organizację całodniowej konferencji musimy pamiętać o tym, aby naszym gościom zapewnić poczęstunek i napoje. W zależności od wagi wydarzenia możemy zadecydować o bufecie prowadzonym przez firmy cateringowe.